Księgowość Accurate na Facebook Księgowość Accurate na Google Plus

Wystartował e-US. Co już można załatwić elektronicznie?

  • Dziś wystartował e-US. Co już można załatwić elektronicznie?

    Dziś wystartował e-US. Co już można załatwić elektronicznie?

Na początku e-Urząd Skarbowy będzie oferował:

  • Dostęp do swoich danych podatkowych (dane o podatniku, działalności gospodarczej, mikrorachunku podatkowym i historii logowania).
  • Integrację z usługą Twój e-PIT.
  • Informację o nałożonych mandatach.
  • Dostęp do aplikacji e-mikrofirma.
  • Możliwość płatności online (na początku przez osoby fizyczne w zakresie PIT, CIT, VAT, PCC, podatku od spadków i darowizn, karty podatkowej, opłaty skarbowej, pozostałych podatków i należności niepodatkowych i mandatów). W serwisie będzie dostępna historia płatności online.
  • Możliwość złożenia w formie elektronicznej niektórych pism (np. wniosku o zaliczenie nadpłaty/zwrotu podatku na poczet innych zobowiązań). Dostępna będzie historia wysłanych dokumentów.

Usługi i funkcjonalności planowane w kolejnych etapach to m.in.:

  • e-zaświadczenia,
  • integracja z serwisem e-TOLL,
  • usługi dla notariuszy i komorników sądowych,
  • usługi dotyczące m.in. składania wniosków i udostępniania - informacji o stanie spraw.

Źródło: Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

Accurate księgowość i biuro rachunkowe z Gorzowa
    • księgi przychodów i rozchodów
    • księgi rachunkowe
    • prowadzenie ewidencji ryczałtowej
    • rozliczenia podatkowe
    • sprawozdawczość do NBP, UC, US
    • sprawozdawczość statystyczna
    • obsługa w zakresie kadr i płac
    • nadzór działem księgowym Podatnika
    • obsługa również w języku angielskim i niemieckim

Na początku e-Urząd Skarbowy będzie oferował:

  • Dostęp do swoich danych podatkowych (dane o podatniku, działalności gospodarczej, mikrorachunku podatkowym i historii logowania).
  • Integrację z usługą Twój e-PIT.
  • Informację o nałożonych mandatach.
  • Dostęp do aplikacji e-mikrofirma.
  • Możliwość płatności online (na początku przez osoby fizyczne w zakresie PIT, CIT, VAT, PCC, podatku od spadków i darowizn, karty podatkowej, opłaty skarbowej, pozostałych podatków i należności niepodatkowych i mandatów). W serwisie będzie dostępna historia płatności online.
  • Możliwość złożenia w formie elektronicznej niektórych pism (np. wniosku o zaliczenie nadpłaty/zwrotu podatku na poczet innych zobowiązań). Dostępna będzie historia wysłanych dokumentów.

Usługi i funkcjonalności planowane w kolejnych etapach to m.in.:

  • e-zaświadczenia,
  • integracja z serwisem e-TOLL,
  • usługi dla notariuszy i komorników sądowych,
  • usługi dotyczące m.in. składania wniosków i udostępniania - informacji o stanie spraw.

Źródło: Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

Created by haiNET Powered by Quick.CMS